Horari oficial de la Seu:

Oficina Antifrau
de Catalunya
 

Seu electrònica

Carpeta ciutadana

carpeta ciutadana Els meus tràmits i dades personals. Què és?

Consorci de la Administració Oberta de CatalunyaEn aquest projecte l’Oficina té la col·laboració del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC) que dona suport als tràmits i les gestions electròniques, a partir de l’e-TRAM, mòdul de gestió de sol·licituds i tràmits per internet integrat a la plataforma del Consorci AOC.

Registre Electrònic d’Apoderaments

D’acord amb el que preveu l’article 6 de la Llei 39/2015, el Registre Electrònic d’Apoderaments és un servei que permet fer constar les representacions que la ciutadania, professionals i empreses atorguen a tercers per actuar en nom seu davant les administracions públiques.

L’Oficina Antifrau de Catalunya està adherida al registre electrònic comú d’apoderaments REPRESENTA que el Consorci d’Administració Oberta de Catalunya (AOC) posa a disposició de les administracions públiques catalanes per tal de fer constar les representacions que la ciutadania, professionals i empreses atorguen a terceres persones per actuar en el seu nom davant de les Administracions Públiques catalanes.

Aquest servei de gestió de representacions i apoderaments permet a les persones representants relacionar-se amb l’Administració en nom d’altres persones sense haver de presentar, per a cada nova gestió, els documents que l’acrediten per fer-ho. Les persones representants podran acreditar el seu apoderament quan facin un tràmit telemàtic adjuntant el justificant de la representació vàlida.

El Registre Electrònic d’Apoderaments permet:

  1. Que qualsevol persona física o jurídica (persona poderdant) pugui designar a una altra persona, física o jurídica, com el seu representant. La inscripció serà vàlida un cop la persona representant hagi acceptat la designació.
  2. Que la persona representant pugui sol·licitar la inscripció d’un poder de representació, mitjançant un document verificat per fedatari públic, normalment notarial. La sol·licitud serà efectiva quan l’Administració validi la documentació.

Es permet inscriure representacions de tres tipus:

  • General, la persona representant podrà actuar en qualsevol actuació administrativa i davant qualsevol Administració
  • A un organisme, el representant podrà actuar en qualsevol actuació administrativa davant una Administració o un organisme concret
  • A un tràmit, el representant podrà actuar per efectuar determinats tràmits especificats en el poder

Per a més informació sobre l’ús del servei consulteu el web del Portal de suport de REPRESENTA per a la ciutadania

Per a problemes amb l’accés al REPRESENTA, adreceu-vos al web de suport a l’usuari

Accés a REPRESENTA: Registre Electrònic d'Apoderaments


Transparència