Horari oficial de la Seu:

Oficina Antifrau
de Catalunya
 

Seu electrònica

Carpeta ciutadana

carpeta ciutadana Els meus tràmits i dades personals. Què és?

Consorci de la Administració Oberta de CatalunyaEn aquest projecte l’Oficina té la col·laboració del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC) que dona suport als tràmits i les gestions electròniques, a partir de l’e-TRAM, mòdul de gestió de sol·licituds i tràmits per internet integrat a la plataforma del Consorci AOC.

AVÍS

Per causes alienes a l'Oficina Antifrau de Catalunya, el proper dimecres 15 de maig entre les 22 h i les 23:59 h es produirà un tall del funcionament dels serveis del Consorci AOC (EACAT, eTRAM, eNOTUM, eLicita, eFact, Mux, ...). Preguem disculpeu les molèsties ocasionades.

Relació de llocs de treball (RLT)

En compliment del que disposa l’article 9 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, es dona difusió de la relació de llocs de treball del personal funcionari, laboral i eventual de l’Oficina Antifrau de Catalunya.
L’RLT s’ha configurat com l’instrument tècnic preceptiu en la gestió dels recursos humans mitjançant el qual es fa l’ordenació del personal de la Institució; l’RLT recull de forma ordenada i sistemàtica tots els llocs de treball que conformen l’estructura orgànica de la Institució, susceptibles de ser atesos pel personal, d’acord amb els serveis prestats i les competències atribuïdes.
El director o la directora de l’Oficina Antifrau ha d’aprovar la relació de llocs de treball, en què han de constar tots els llocs, tant els que corresponen a funcionaris com els que corresponen a personal eventual i laboral. Aquesta relació s’ha de publicar en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (article 26.2 de la Llei 14/2008, del 5 de novembre)


Transparència